Послуги

Присипляння (евтаназія) – це переривання життя тварини за допомогою введення препарату, що припиняє життєві функції. Лише гуманно необхідно здійснювати присипляння котів і собак, із застосуванням загального наркозу перед смертельною ін'єкцією. Але перш за все, лікар і власник повинні зробити все можливе для лікування тварини і після того, коли всі методи і спроби вилікувати домашнього вихованця виявилися безуспішними, приймається рішення про евтаназію. Евтаназія кішок і собак має бути виправданим, безболісним і швидким. Евтаназія собак може бути зроблено з різних причин. Воно може бути виправдане лише в разі важкої хвороби (рак, ниркова і печінкова недостатність і інші смертельні хвороби).

Протягом усього життя наші домашні улюбленці стикаються з масою інфекцій, здатних призвести до розвитку різноманітних хвороб. Захворювання ці часто вкрай небезпечні і загрожують не лише здоров'ю, але й життю тварини. Найбільш заразними (інфекційними) з них є, мабуть, вірусні, а також ряд бактеріальних і грибкових інфекцій. Немає ні найменшої можливості уникнути зіткнення з їх збудниками. Існує тільки один спосіб знизити вірогідність розвитку захворювання при контакті з такими інфекціями і це - вакцинація тварини. Звертаємо вашу увагу на те, що жодна вакцина не може на 100% гарантовано захистити вашу тварину від хвороби.

Якщо тварині необхідна невідкладна допомога можете цілодобово скористатися послугами Швидкої ветеринарної допомоги. Наші фахівці, попередньо проконсультувавши Вас по телефону, приїдуть до Вас додому, де проведуть діагностику і нададуть першу допомогу. У разі необхідності оперативного втручання, вони в спеціально обладнаному автомобілі доставлять Вашого вихованця в Центр.
Швидку можна викликати по телефону: (097)750 13 12

Виклик ветеринара додому допоможе Вашому вихованцеві уникнути стресу і позбавить його від відвідин ветклініки. Ветлікар має при собі все необхідне, щоб надати якісну допомогу Вашому вихованцеві. При виникненні екстреної ситуації не варто панікувати, просто викличте ветлікаря на дом. У нас завжди є черговий лікар ветеринар, який дасть правильну пораду і проконсультує Вас. Ветлікар розповість вам, як діяти і що почати в екстреній ситуації. Ветлікар приїде до Вас в найкоротший термін, у будь-який час доби.

Наш ветеринарний центр обладнаний стерильною операційною, всім необхідним анестезіологічним обладнанням і лікувальною апаратурою.
Найвища кваліфікація лікарів хірургів дозволяє проводити складні хірургічні маніпуляції.
При необхідності важкі пацієнти залишаються на перед- і післяопераційне лікування.

Наші лікарі здійснюють родопоміч в клініці і з виїздом додому.
У нас напрацьований великий досвід безхірургічного лікування ендометриту, корекції ендокринологічної патології.
Наша робота спирається виключно на лабораторну діагностику і світовий досвід лікування гінекологічних захворювань.
У нашому ветеринарному центрі здійснюються такі види акушерських та гінекологічних послуг.

У нашій країні, особливо у великих населених пунктах, дуже поширені інфекційні хвороби собак і хвороби кішок.
На жаль, зустрічаються навіть випадки сказу - смертельно небезпечного не лише для тварин, але і для людини.
Щеплення собакам та кішкам необхідно робити регулярно. Цуценята та котенята, не захищені щепленнями, до 1 року переносять те чи інше інфекційне захворювання в різного ступеня тяжкості практично в 100% випадків. Перенесені інфекції призводять до ускладнень, які залишаються у собаки та кішки на все життя.

Забиття, розтягнення, вивихи, переломи, рани, укуси, опіки та інші травми - це проблеми, з якими може зіткнутися будь-який власник собаки чи кішки.
Причому, на жаль, часто травми собак і травми кішок виникають з вини самих власників. Не закрите сіткою вікно, погано закріплені важкі предмети, ляскаючі двері, прогулянки без повідка і просто неуважність можуть призвести до дуже неприємних наслідків для собаки чи кішки.

УЗД - обстеження дозволяє проводити діагностику
- Новоутворень;
- Запальних та дегенеративних змін паренхіматозних органів;
- Наявності конкрементів у сечі-і жовчовивідної системі;
- Вагітності (прогноз перебігу пологів, підрахунок кількості плодів);
- Ендокринних залоз; - та ін
У випадку якщо у Вас дуже велика тварина або транспортування її в клініку утруднене, ми можемо запропонувати Вам послугу проведення УЗД-обстеження черевної порожнини тваринного вдома.

Не можна недооцінювати роль аналізів в діагностиці та лікуванні багатьох хвороб кішок і хвороб собак.
Наведемо кілька типових прикладів.
Дуже часто до нас надходять кішки, собаки та інші тварини з ознаками млявості, відсутності апетиту. З такими симптомами може протікати величезна безліч хвороб собак і хвороб кішок. Для постановки точного діагнозу просто необхідні аналізи.
Найбільш часто для з'ясування причини хвороби собаки або хвороби кішки необхідні аналізи крові собаки і аналізи крові кішки.

Сторінки